דף הבית
משרדנו בתקשורת
הטיסה נחתה באיחור – איזה פיצוי מגיע לנוסעים?

הטיסה נחתה באיחור – איזה פיצוי מגיע לנוסעים?

" "על פי החוק הישראלי", אומר עו"ד אהוד פאי, הנוסע זכאי לקבל מחברת התעופה מזון, משקאות ושירותי תקשורת. אם ההמתנה ארוכה יותר וכרוכה בשהייה של לילה, על החברה לספק לינה בבית מלון על חשבונה. אחרי עיכוב של חמש שעות, הנוסעים רשאים לבטל את כרטיס הטיסה או לקבל כרטיס חלופי. בנוסף, הנוסע זכאי לקבל פיצוי כספי החל מהשעה השמינית של העיכוב".

לקריאת הכתבה לחצו כאן

מעוניינים לקבל מידע נוסף?