דף הבית
מאמרים
בית משפט חייב את מנהלי הצימרים לשלם פיצוי

בית משפט חייב את מנהלי הצימרים לשלם פיצוי

בית משפט לתביעות קטנות חייב את מנהלי הצימרים לשלם פיצוי

 

במסגרת פסק הדין שניתן על-ידי בית משפט לתביעות קטנות, נדונה תביעה שהוגשה על-ידי בני משפחה כנגד מנהלי צימרים הנמצאים בראש פינה, בו חייב בית משפט  את מנהלי הצימרים בתשלום פיצויים בסך 6,000 ₪ לבני משפחה.

 

מפסק הדין שניתן על-ידי בית משפט לתביעות קטנות עולה, כי התובעים המורכבים ממספר משפחות הזמינו ממנהלי הצימרים חופשה עבור 30 בני משפחה ומשום שהנם משפחה חרדית המקפידה על שחיה בבריכה נפרדת, היוותה החופשה הזדמנות עבורם לשחות בצוותא בבריכה, ולכן הם ביקשו להתארח במקום בו קיימת בריכה פרטית גדולה ככל שניתן וביררו מראש עם מנהלי הצימרים מהו גודל הבריכה המדויק ונאמר להם בתגובה, כי גודל הבריכה הוא 28 מ"ר.

 

אולם לטענתם כשהם הגיעו לצימרים, נדהמו לטענתם לגלות – כי גודל הבריכה היה קטן הרבה יותר ממה שנאמר להם, וכי אתר האינטרנט של הצימרים פרסם תמונה מטעה בה נוצרת אשליה כאילו קיימת בצימרים בריכה רחבת ידיים.

ליצירת קשר עם משרדנו:

    המשך טענות התובעים

     

    עוד הוסיפו וטענו בני המשפחה כי בעת שהם שהו בצימרים הם ביקשו לערוך מדידה של הבריכה, אך מנהלי הצימרים סירבו לכך, ולכן בני המשפחה הציגו בפני בית משפט לתביעות קטנות תמונה של אחד מילדיה מצולם בתוך הבריכה אשר ממנה לטענתם עלה, כי מדובר היה בשטח בריכה קטן, ולכן טענו  כי הם לא יכלו ליהנות יחד בבריכה מכיוון שהייתה קטנה מדי.

     

    בנוסף, בני המשפחה צירפו לתביעתם תמליל הקלטת שיחה בו הקליטו את אחד ממנהלי הצימרים אשר אומר להם שהבריכה הנה בגודל של 21 מטר, בעוד שבפועל הייתה קטנה הרבה יותר, וכמו כן הם טענו כי באתר האינטרנט של הצימרים נאמר כי הבריכה המצויה במקום הנה בריכה מחוממת, בעוד שכאשר הם הגיעו למקום הבריכה לא הייתה כך.

     

    מנגד טענו מנהלי הצימרים, כי הם אמרו לבני המשפחה כי גודל הבריכה הנו 24 מטרים הכוללים את השוליים של הבריכה העשויים מעץ ולכן גודל הבריכה היה גדול יותר, וכמו כן טענו כי לא אמרו לבני המשפחה כי הבריכה בגודל של 21 מטר, וכי הם עשו כל שביכולתם כדי לשכנע את בני המשפחה להישאר בצימרים.

     

    בית משפט חייב את מנהלי הצימרים לשלם פיצוי

     

    בית משפט ל- תביעות קטנות דן בטענות הצדדים וקבע כי דין התביעה להתקבל וציין כי הנו מאמין לעדויות שהושמעו בפני על-ידי בני המשפחה, לפיהן נאמר לבני המשפחה על-ידי אחד ממנהלי הצימרים כי מידות הבריכה גדולות יותר מאשר הייתה הבריכה בפועל, וכי היה על מנהלי הצימרים לתת לבני המשפחה בעת ביצוע הזמנת החופשה את המידע המדויק של מידות הבריכה. בנוגע לנזק שנגרם לבני המשפחה ציין בית משפט לתביעות קטנות כי שוכנע כי נגרמה לבני המשפחה אי נוחות רבה ובזבזו זמן חופשה יקר, ולכן בית משפט חייב את מנהלי הצימרים לשלם פיצוי לבני המשפחה בסך של 6,000 ₪.

     

    אין באמור לעיל בכדי להוות ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי

    מעוניינים לקבל מידע נוסף?